Fotostuudio Fotopesa. Suurpere fotostuudios, fotograaf Anno Proosvelt

| Posted in , , | Posted on

Üks suur ja armas pere pildistamas


See tuleb nüüd küll väga teemaväline jutt, aga ma kohe pean kirjutama:)

Ilmselt ei ole ma ainus, kes vaadates nii suurt laste hulka tunneb ääretut aukartust ja lugupidamist ema ja isa suhtes. Lugupidamist selle töö suhtes, mis on raskeim ja vastutusrikkaim töö maailmas- laste kasvatamine. Tõsi küll, see on ka ilmselt üks rahuldustpakkuvamaid töid kuid siiski...
Ja lapsed selles peres on kõik nii armsad :)

Selle suure ja armsa pere pilte töödeldes olid mu enda lapsed just kodus haiged. Joostes laste ning töö vahet kasvas mu lugupidamine järjest enam ja enam.

Soovin jõudu ja jaksu kõigile suurperedele, te olete mulle ja usun et veel paljudele suureks innustuseks hakkama saada ( ja mitte viriseda) oma väikese kuid ka vahel suht lärmaka ja nõudliku pesakonnaga.


grupipilt, suurpere


tüdruku portree, Fotostuudio Fotopesa


õde ja vend meremehe mütsidega


Türuk viiuliga- mustvalge foto


Tüdruk viiuliga ja tähistaevas


lapsed kiigel


pesamunad isaga


Poiss trummipulkadega, fotostuudio Fotopesa


grupipilt Fotostuudio  Fotopesa Tallinnas

Comments Posted ( 2 )

  1. mul on au tunda seda pere..olin nende juures lapsehoidja ja minusse suhtuti kui oma lapsesse..ei ole ühtegi halba mälestust on vaid head mälestused ja väärt nõuanded..

  2. see ei ole suurpere,ime on hoopis!

Postita kommentaar