Tibudega fotostuudios vol 1

| Posted in , , | Posted on

Tibusessioone oli meil neli, seega tuleb aegamööda ka 4 postitust.  Tõele au andes, olime me 3 mai  hommikul ikka üsna pabinas mis ja kuidas saama hakkab.  Elusat tibu olin ma ise näinud viimati lapsepõlves ja minu ettekujutuses jooksid tibud kaagutades foonilt minema ja mina siis jooksen ja toon neid muudkui tagasi. Tegelikkuses olid nad aga üliarmsad , kollased karvakerad ja sugugi mitte nii kiire jooksuga, kui ma arvasin. Ma muudkui käisin ja õhkasin seal tibude kasti juures... ehk isegi tsipake rohkem kui lapsed:)

Suur suur tänu tibude eest Kiti kanalale

aga siit siis valik pilte esimeselt pildistamiselt

tibud

tüdruk ja tibu

tibu peos

tibud
tibud

tüdruku portree 

fotostuudios tibudega

kollased tibud ja tüdruk fotostuudios

fotostuudios

Comments Posted ( 0 )

Postita kommentaar