Minu isa amet

| Posted in , , , , | Posted on

Mulle isiklikult hästi meeldivad pildid mis on modellide nägu. Esiteks loomulikult annavad oma näo inimestele soeng, jumestus, riietus. Veel lahedam aga on siis, kui kellelgi perest on amet või hobi, mida on hea ja kerge eristada. Ma oma vaimusilmas näen väga lahedaid pilte peredest kelle peres on arst, tuletõrjuja, politsei, kokk, korstnapühkija või kellel on hobideks mõne muusikariista mängimine või lahe spordiala. Olge alati julged ja mõelge ise kaasa ja võtke stuudiosse tulles rekvisiitideks midagi just teie perele iseloomulikku.

Selle vahva pereisa ametit ma ilmselt ütlema ei pea;) Pildid said väga just selle pere nägu. Mulle meeldivad, loodan et teile ka:)

perepilt

isaga fotostuudios

poiss fotostuudios


isaga pildistamas

poiss laternaga, öö

Comments Posted ( 0 )

Postita kommentaar